úterý 9. října 2012

Jak si zpříjemnit učení :)

Krásné odpoledne :)

Doufám, že alespoň vy máte odpoledne hezké. Můžete si hodit nohy nahoru, koukat na oblíbený seriál, dát si něco dobrého k jídlu a a prostě NIC NEDĚLAT? Jestli ano, tak vám to stráááášně závidim! :)

Dneska je to takový netradiční článek. Aneb - Co dělat, aby učení nebyla taková muka. A jelikož se dneska musím učit matiku celé odpoledne a pravděpodobně až do pozdních večerních hodin, (jelikož problematice funkcí vůbec nerozumím :D) chtěla jsem si tyto dlouhé hodiny trošičku zpříjemnit.


Co mi pomáhá?

Základní věc pro mě (a mělo by být i pro vás) je dostatek tekutin. Z vlastní zkušenosti vím, že jakmile delší dobu nepiju, tak mě začne strašně bolet hlava (a pak už se to dohnat nedá). Takže vždy než se pustím do učení si do velkého hrnku uvařím zelený čaj a připravím si lahev čisté vody :).
Zelený čaj má zároveň další výhodu - když se učíte pozdě večer, tak vám to dodá enegrii, povzbudí vás to, takže se vám chce méně spát. (Já jsem během učení na maturitu pila cca 2 litry zeleného čaje denně, ale to už asi není dobré :D)

Další věc bez čeho se při učení neobejdu je hořká čokoláda (pokud se zrovna nasnažíte zhubnout, tak si můžete dát klidně mléčnou :D). To, že má hořká čokoláda spoustu výhod je asi jasné. Stejně jako zelený čaj vás také nabudí atd. Po sladkém se prý i lépe myslí. (To nám teda tvrdila učitelka na ZŠ, takže jsem si na prověrky mohli nosit sladkosti :D no a pak všichni jen jedli...)

Asi nikdo z nás se nevydrží učit dlouhé hodiny bez pauzy. Já to praktikuju tak, že se půl hodiny intenzivně (ne vždy :D) učím a pak si dám cca 10 minut pauzu (Já si dávám pauzu zrovna teď, když píšu tento článek, abyste si nemysleli, že se jen flákám :D). O pauze se samozřejmě podívám na FB, přečtu si článek v časopise nebo se podívám na video na Youtube. No, a pak jsem zas plná síly (ano, přeháním :D)  a můžu se zase pustit do učení.

Tak to je pro dnešek k učení všechno, k tomuto tématu se vrátím zas někdy příště :)

A mimochodem, už jste si koupili novou Dietu? :) Já mám tento časopis strašně ráda. Tentokrát tam byl navíc i dárek - úžasný balzám na rty od Fleur de Santé, ktérý dokonale voní po jablkách :).








1 komentář:

  1. Hezký článek :) K učení je třeba nějaký ten vylepšovák, který ho zpříjemní :)
    Zvu tě k sobě na blog... http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat