neděle 22. července 2012

První GIVEAWAY!


Myslím, že všechny důležité informace jsou ve videu. 

Ale radši ještě jednou :)
- pod tento článek napište komentář (jaké štětce používáte + e-mailovou adresu)
- musíte být pravidelným čtenářem mého blogu
- soutěž končí 15. srpna
- můžete vyhrát Eternal magic - AVON

Ještě jednou prosím o hlas (like) k této fotce. Děkuju :))
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=452154414824196&set=a.452154221490882.109466.124358397603801&type=3&theater

38 komentářů:

  1. Ahoj. Já nejraději požívám štětce od E.L.F. jsou to levné a řekla bych, že i kvalitní štetce. Nejlepší jsou z řady Studio.

    makeupbysisy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc fajn blog ! :) budu ráda když budeš pokračovat tak jak jsi to dělala doteď :) Co se týče štětečků : já používám různé značky , ale abych to shrnula- pokud ti nevadí delší doba čekání , vyplatí se objednat si ze zahraničí například značky sedona lace nebo sigma. pokud bys chtěla víc dostupné štětečky (taky levnější) jdi rozhodně do studio řady štětců od ELF :D já jich mám několik a nemůžu si je vynachválit :) (konkrétně ti radím powdwr brush s plochým vrškem - je multifunkční a jemný :) ) můj e-mail je nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tak já se teda zůčastním:) no já nějaké štětce si chci pořídit jinak mám od essence atd. asi to máš taky,takže asi ti nějak neporadím ale nevím jestli je máš ale taky jsou dobré štětce od zoevy :)) přemýšlela jsem o nich:))
    luciana5554@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jé super ! Jsem ráda že někdo ještě dělá Giweaway! :)NO tak já nějaké štětce mám a to jeden z H&M a potom tři od essence od essence jsou dobrý heboulinký ale ten z H&M Je celkem drsnej ale nevadí mi ti protože jsem za něj ve slevě dala jen 20Kč :D No a potom mám nějaký z časopisů ale i od vietnamců a jsou dobrý si myslím:D Jo a chci si pořídit od Elfu :) No tak to je vše :D Ahoj makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já mam štětce z ebay. Jsou od M.A.C. Ale opravdu tomu nevěřím, protože byly hodně levné. Mam sadu 16ti štětců (mají i 32) a můžu říct že sou opravdu hodně dobré. A stojí asi cca do 10 liber. Což je opravdu úžasné. Mam i štětce od ELFu. Mam jen dva a z toho jeden je blending brush. Nevím, čekala jsem víc, ale co čekat za 39kč :). A jinak mam i od Essence. To taky není špatná investice, jsou levné a dobré. Třeba na smokey eye. Takže super :)

    e-mail: beautyBgirl@seznam.cz :)

    - (Jinak toč videa dál :)..)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj ja pouuzivam nejradsi stetecky od essenc ale mam i jeden od mac dostala jsem ho v balicku ok sephory je super ale nemuzu si jene dovolit preci jenom 1200 za stetec nechci dat tak doufam ze jsem ti trochu pomohla jinak super giveway :D
    hyleri2345@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. hyleri2345@seznam.cz ahoj ja nejradsi pouzivam stetce od essence ale jinak super givewaay tak zatim ahoj jo a to fatka na fb je nadherna moc se ti to povedlo:)

    OdpovědětVymazat
  8. kunikovam@seznam.cz
    štětce mam od E.L.F ale hodlám si pořídit os Sigmy :) a dnes je poslední den mé giveaway http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já používám štětce od Elfu , z té druhé "Minerals" řady a mohu jen a jen doporučit , krásně se přispůsobí křivkám obličeje a štětinky nevypadávají a nádherné jsou střižené , fakt doporučuju já jsem s nimi hoodně spokojená , fakt doporučuju :) Myslim že cenově jsou docela dostupné a myslím , že právě do štětečků má smysl investovat , takže na štětečky podle mě pár stovek stranou :)
    Samozřejmě na blog chodím a na YT tě mám v odebíraných :) Jen tak dál , si šikovná! :)
    S pozdravem Kiminka (lady.kiminka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám štetce, které jsem si objednala v zimě na ebay a musim říct, že mě jako nenáročnému uživateli bohatě stačí:D)) kate009beee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám většinu štětců od Essence. Ten na pudr, tvářenku, smoke eye. a klasický na stíny. Jsou fakt dobrý... :)NatalieParis.blog.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj já mám štětce od e.l.f. a jsou na prd asi o tom natočím video,jinak mám eseence a ty jsou super,pak mám ještě fake MAC z ebay a ty jsou stejny jak e.l.f.,jinak já si musím počkat do vánoc na štětce od Sigmy.Givaway je super a strašně hezky se umíš nalíčit.Když budeš chtít tak se můžeš zapojit i do moji givaway.
    jokoba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,
    tak já mám štětce od Essence (za tu cenu super) a od ELF (ale ze Studio řady) a ty jsou také fajn.. :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám teda štětce od ELF myslím že sou nejlepší teda aspoň podle mě :)

    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojda Anet,vůbec nechápu,proč jsem nebyla tvým "followerem" již dříve :-D Máš ten blog moc hezký a mě nikdy netrklo,se na něj podívat,ach jo :-D
    Tak k těm štětcům...mám jich jen pár a jsou bohužel z nějaké "no name" sady,kterou mi asi v 10 letech věnovala babička.Jinak jsou podle mého nejlepšími štětci prsty :-),ale to je asi na každém,jak mu to vyhovuje.
    Můj email : zkusotevritoci@seznam.cz

    Měj fajn den!

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj ja pouzivam stetce od Essence, drahsie si zatial dovolit nemozem :) ale inak by som ti asi odporucila stetceky od firmy Sigma..kamaratka ma a velmi si ich chvali :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :)
    Já používám štětce jenom od Essence. Soutěž končí zrovna na mé narozky tak snad budu mít štěstí a dostanu jeden dárek navíc :) Měj se. Hannik
    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Štětce mám obyčejné od vietnamců.
    Na Tvém blogu jsme poprvé a ihned jsme si ho dala na bloglovin, protože mě opravdu zaujal tak ať vím o každém článku :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já teda zatím používám štětce z nějakýho časopisu (mám pocit, že snad Sabrina, když jsem to kdysi děsně žrala :D), ale chystám se na nákup štětců buď essence nebo elf :)
    n-t@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tvůj blog a videa sleduji pravidelně :)
    Za štětce používám, především značky essence na oči, které mi vyhovujou a jsou za dobrou cenu :)
    Na make-up mám štětec z H&M, z druhé strany je i štětec na tvářenku. S tímto štětcem jsem taky hodně spokojená! :)
    Potom mám štetec na bronzer od Elfu.
    A nakonec nějaké nejmenované značky, z různých takových těch butiků :D :)

    Denisse.S@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj :)
    Mám štětce poskládané od všeho něco Essence,elf ,některé z ebay a ty co mi dala babička ,když byla mladá :) Překvapivě ty od babičky jsou velic dobré sice bez znacky ale nepelichatí :)
    Jelikož jsem si kupovala každý zvlášt tak jsem si koupila i speciální pouzdro s přihrádkama :)

    TKasparkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Odběratel jsem - blog na bloglovin a youtube na youtube :D... :) Používám různorodou škálu štětců, od levnějších z drogérky a elfu až po sigma, taky mám pár no name z ebay:))...
    A email: nikca.holubcova@seznam.cz .)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj :),
    Odběratelem na Youtube jsem už strašně dlouho.Nevěděla jsem,že máš blog a proto jsem tvým pravidelným čtenářem až od teď :D.
    Štětců opravdu moc nemám a když už tak jsou to značky essence a oriflame.Ráda bych ti poradila,ale v tomhle ohledu jsem trochu zaostalá :D.Dívala jsem se po internetu na různé recenze a většinou se tam doporučovaly štětce od MACU,Elfu (Né ty nejlevnější,ale ty dražší !),od sigmy a z ebay :).
    Mimochodem štětce,které mám já jsou za tu cenu fajn,nevypadávají štětiny,chytá se na to dobře stín popř.tvářenka atd. Já bych je za sebe doporučila a jsou i hodně dostupné :D.
    Můj E-mail : SuperTessiTess@seznam.cz
    Měj hezký den :).
    Terka

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj já nepoužívám žádné štětce, ruce jsou nejlepší ;). Jseš velmi milá slečna a dobře se na tebe kouká. Určitě v tom pokračuj ;). Lea.kratochvilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, já požívám štětec na oční stíny. Dále štětec na pudr, který používám i na tvářenku. A různé houbičkové aplikátory na oční stíny.
    Můj e-mail je: Anet.filipi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Nazdarek :)
    Štetce používam značky Zoeva :)
    Odoberatelom som na youtube už dávno, ale až dnes som navštivila tvoj blog, lebo som si ho doteraz nevšimla. prepáč :/
    e-mail: veron14.5.97@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Moje štětce jsou z avonu :D
    luca.luc@seznam.cz ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky, štetce mam od Essence takové ty barevné, pak něco z Avonu a ted jsem doukoupila na MU a kabuky od Elfu a sem spokojená :)) Jo a nenávidím houbičkovej aplikátor !! vražda..

    Barbie.Dolls@seznam.cz
    www.Raspberryfromprague.blogspot.com

    Pa, Lenka M.

    OdpovědětVymazat
  29. Ta různě, neco je Avon, pak taky od Essence a zbytek jsem dokoupila od ELfu :)

    Barbie.Dolls@seznam.cz

    www.Rapberryfromprague.blogspot.com

    měj se, Lily :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky na tvůj blog chodím a čtu tvé články :) náhodou jsem před pár týdny našla na Youtube :) a máš hezké videa :)
    Jinak používám štětce od Oriflame,ale chtěla bych si koupit nějaké nové,ale ještě nevím jaké..:)

    ehik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky, já teda používám jenom štětce od Essence a nebo ty obyčejné takové ty pěnové z DMka. mkand@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Promiň, poprvé jsem se zapomněla přihlásit, takže to sem zkopíruji znovu. :)
    Ahojky, já teda používám jenom štětce od Essence a nebo ty obyčejné takové ty pěnové z DMka.
    mkand@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj. Výhra je opravdu skvělá. Štětce mám většinou od značky ORIFLAME. Na make-up mám od ORIFLAME a musím říct, že je skvělý. Většina holek si na značku AVON a ORIFLAME stěžuje, ale já s tou značkou nemám žádný problém. Taky od ORIFLAMU štětec na stíny, který je obou-straný. A je taky skvělý. Stojí asi kolem 60 korun.
    aneticka-mrkvicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj já používám štětce od essence,elfu,sephory,jsou vážně úžasné nejsou až tak drahé
    výhra je bombastická
    konici000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to za tim jsou nuly abys sis to nespletla

      Vymazat
  35. Ahoj já mám štětce různé značky ale mezi moje oblíbené patří essence,sephora,elf,sigma
    PavlinkaSlatinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj =) ..já mám štětce od Essence =) používala jsem i od Avonu a ty ti určitě nedoporučuju protože strašně vypadavají =) fotku na facebooku jsem ti lajkla ..je užasná !! a jsem tvým věrným posluchačem na youtube a čtenářem na blogu =) a samozdřejmě odběratelem =)dárek je fakt užasný a moc bych ho chtěla =)

    silva.knoppova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já používám štětce od Essence a jsem spokojená :) Mám všech pět,ale používám jen dva ten na tvářenku a ten na pudr :) ostatní 3 mám jen tak kdybych se náhodou začala malovat stínama nebo linkama :))

    nikol.hlavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat